laduchesse.reismee.nl

Zon, zee, strand

Lief thuisfront, een kort berichtje vanaf een ligbedje op het strand. De dagen hier zijn relaxed, beetje zwemmen, zonnen (in de schaduw dan) en eten... OK best lekker voor even. Als afwisseling vandaag met een boot op pad gegaan om te snorkelen, welkome afwisseling dat windje op het water. Het is hier overdag boven de 40 graden, tempo doeloe dus. Wel heerlijk in de relaxstand met z'n viertjes. Tess en Max hebben gezellige Belgische leeftijdgenootjes ontmoet dus die vermaken zich ook prima. Nog twee dagen en dan zit onze vakantie erop. Een aantal van julle vertrekt juist dit weekend, fijne vakantie! Liefs van ons viertjes

Jacq

Wat een contrast, na nachtje woestijn tussen de bedoeinen in de luchtballon en vervolgens vertoeven op het resort.Prachtige ervaringen als ik het zo lees,echt super!Geniet van de laatste dagen!Lfs PS 'Zon,zee,strand'....wat is dat ook alweer?

Marjanne

Hallo vakantiegangers,
Wat een topvakantie weer... Houd nog even vol Es, je kan het! Zon (schaduw) zee, strand. Best lekker, als je de knop om kan zetten! Leuk dat Tess en Max vriendjes hebben gevonden! Nog 2 dagen en dan op naar Jolie!!
Ook weer leuk! Geniet en alvast goede terugreis!
Liefs van ons XXXX

Discover Jordan Tours

Ook nieuwsgierig geworden naar dit fascinerende en meest veilige land van het Midden-Oosten? Het gedreven, internationaal georienteerde team van Discover Jordan staat voor u klaar om u een onvergetelijke reis te bezorgen die volledig aangepast kan worden aan al uw wensen. Kamperen in de Wadi Rum woestijn met de oorspronkelijke bewoners de bedoeienen, je laten overdonderen door de pracht van Petra of duiken in de Rode Zee? Geen probleem: www.discoverjordan.com of Discover Jordan Tours op facebook!

Ivon

Hallo luitjes,

Zojuist jullie reisverhaal gelezen over Jordanie. Ik zag gisteren Tess op "de boot" en toen dacht ik weer aan jullie reisplan, vandaar. Gaaf dat jullie de Wadi Rum en Petra ook zo bijzonder hebben gevonden (alhoewel Tess de woestijn ietsje anders heeft ervaren.. eng en donker.. ha ha ). Leuk hoor, jullie reisverhaal. Kzie jullie vast wel weer eens ergens, kunnen we lekker bijkletsen!

Liefs en groetjes van Ivon (en Truda)