laduchesse.reismee.nl

Exit Boston

Lieve familie en vrienden, hier een berichtje uit de USA. Vanmorgen vroeg Boston verlaten voor deel 2 van onze reis. Boston heeft ons hart gestolen, wat een geweldige stad. Erg relaxed allemaal, totaal on-Amerikaans. We hebben in 3 dagen echt alle bezienswaardigheden gezien; Boston is rijk aan historie en dat is te zien aan de gebouwen. De mooiste Victoriaanse gebouwen en kerken, afgewisseld door het staal en glas van de wolkenkrabbers, aparte gewaarwording. We logeerden in het Hyatt regency hotel, groot en luxe en vooral heel centraal gelegen. De eerste dag hebben we ontbeten bij Dunkin Donuts, op speciaal verzoek van Max. Daarna de stad doorkruist in de hop on hop off trolleybus, handige manier om alles te zien zonder al te veel te lopen. Het is hier nl bloedheet dus dat vermijden we bij voorkeur. Trinity Churchill bezocht en naar Fenway Park geweest, het honkbalstadion van de Redsox. 's Middags lekker afgekoeld in het zwembad van het hotel en daarna weer de stad in. De Abercrombie & Fitch en Gapstore zijn ontdekt dus Tess en Max helemaal blij. Daarna heerlijk gegeten in de haven, zalige vis! De volgende dag 'gezond' ontbijt bij de Mac! Not! Daarna deel 2 van de stadsrondrit gedaan en daarna een rondvaart door de haven. Ook weer super. Na de lunch fietsen gehuurd en 15 km gefietst, naar cambridge waar harvard university ligt. Vermoeiend met 35 graden maar wel erg leuk. En 's avonds na een verfrissende duik in het zwembad weer de stad in. Tess voelt zich helaas niet lekker dus die blijft in de kamer. Dag 3 weer op de fiets gestapt na een bezoekje aan de Starbucks. Dit keer een fietstocht van 23 km door de buitenwijken van Boston, bijna helemaal door t groen. Ongelooflijk hoeveel parken hier zijn. Onderweg pootjebaden in Jamaica Pond, hard nodig bij deze temp. Tess en Max zijn niet onverdeeld enthousiast over fietsen bij 35+ graden maar ze houden wel vol, stoer! Terug in Boston eerst een welverdiend ijsje en daarna de fietsen teruggebracht. Met de taxi terug naar het hotel en de rest van de middag doorgebracht in het zwembad en op het dakterras. Vooral niet in de zon, je verbrandt levend hier! Eind van de middag Chinatown verkend, dat viel een beetje tegen na Chinatown in Kuala Lumpur. Weer lekker gegeten bij de Subway en daarna koffers ingepakt. En nu dus aan t ontbijt in zo'n tentje net buiten Boston, net als op tv met een serveerster die je met 'honey' aanspreekt... We gaan weer op pad naar deel 2 van ons reisavontuur met onze Dodge Van, Wido is 'dolgelukkig' haha. Lieve familie en vrienden, heel veel liefs en dikke knuffels van ons alle4. X

ingrid

Lieve 4,

Leuk om jullie reisverhaal te volgen, hier shitweer maar jaloers op jullie hittegolf ben ikeigenlijk ook niet. Veel plezier nog en ik kijk uit naar jullie volgende verhaal.

liefs ingrid

Cécile

Leuk om jullie zo te kunnen volgen, jullie hebben wél lef hoor om op de fiets te gaan toeren door een oververhitte stad!! Wij zijn nog even met de laatste "klusjes" op de Chaser bezig en dan gaat zij dinsdag (eindelijk) te water !!

X X van ons allemaal

Dick,Sandra, Terry & Kirsten

Hoi, hier een kort berichtje vanuit Turkije. Leuk dat jullie Boston zo'n geweldige stad vinden. Ben benieuwd wat jullie van deel 2 USA vinden. Succes met de auto hihi. Hier zo'n beetje dezelfde temperaturen pffff. Overmorgen gaan we varen heerlijk!!! Dikke kus x

Jacq

Hoi lieverds,

Late reactie maar ik kreeg de webblog niet geopend!(vreemd he voor zo'n computernerd als ik?!)Ik lees dat jullie genieten,heerlijk.Dat wat jullie tnt gedaan hebben lijkt me super en wat veel in die 3 dagen!Maximaal rendement lijkt me.Okay, wel heet maar hier regelmatig regen is ook geen fijn alternatief.Wat heb je gekocht Tess?Shopaholic ha,ha.Hoe rijdt dat nou,zo'n Dodge.....?!En eh...waar zijn de foto's?Lieverds,geniet ervan en ik kijk uit naar het volgende verhaal!Dikke kus Jacq

Suzanne en Pieter

Leuk om zo jullie vakantie te delen! We zijn er gewoon een beetje bij. Na een paar koude en regenachtige dagen in Belgie, zowel Ardennen als aan de kust, zitten wij nu thuis bij de openhaard met een paar dikke sokken aan om weer helemaal warm te worden. Dan lijkt een hittegolf helemaal niet zo gek. Kijken jullie wel uit voor een zonnesteek !? Liefs Suus en Piet

Iris

Ha lieve familie,

Super leuk om jullie zo te volgen!! Zo te horen doen jullie veel leuke dingen.
Veel plezier nog en dikke knuffel voor iedereen. Xxx uit Salzburg.