laduchesse.reismee.nl

Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal

Onze dag zit er alweer bijna op (het is hier een uur later dan in NL) en we hebben net de zon in de Dode Zee zien zakken, mooi! We gaan zo lekker eten en dan de koffers inpakken want morgen trekken we weer verder. We vinden het echt superleuk om jullie berichtjes steeds te lezen. Ilze, bedankt voor de tips voor Petea, dat is onze volgende stop. Morgenavond staat Petra by Night op het programma en de twee dagen erna gaan we met een gids de stad verkennen. Gezien de hoge temp gaan we 's morgens vroeg op stap en plannen we de middagen rond het zwembad door te brengen. Marjanne wat leuk dat je moeder bij je is (was inmiddels?) en dat ze zoveel herkent. Lieve opa's en oma, we weten dat jullie onze reisbestemmingen niet altijd even waarderen, maar wel heel fijn dat jullie met ons meeleven. Heerlijk dat het in Nederland zulk mooi weer is, geniet ervan allemaal! Voor wie op vakantie gaan als wij nog niet terug zijn, heel veel plezier. Voor alle lieve familie, vrienden en collega's die ons volgen op onze reis door Jordanië, heel veel liefs en tot snel. XXXX

Hanneke

Lieve Esther, Wido, Tess en Max,

Ik zag al wat mailtjes binnen komen, maar had nog geen tijd om ze even rustig te lezen...Nu even de tijd genomen om ze eens aandachtig te lezen en de foto's te bekijken. Jullie hebben weer een indrukwekkende, actieve en leerzame reis...maar ook heerlijk de tijd voor elkaar. Het ziet er allemaal geweldig uit. Geniet er nog met volle teugen van.

liefs Han

Discover Jordan Tours

Ook nieuwsgierig geworden naar dit fascinerende en meest veilige land van het Midden-Oosten? Het gedreven, internationaal georienteerde team van Discover Jordan staat voor u klaar om u een onvergetelijke reis te bezorgen die volledig aangepast kan worden aan al uw wensen. Slapen onder de sterren en paard- of kameelrijden in de Wadi Rum woestijn met de oorspronkelijke bewoners de bedoeienen, je laten overdonderen door de pracht van Petra of duiken in de Rode Zee? Geen probleem: www.discoverjordan.com of Discover Jordan Tours op facebook!