laduchesse.reismee.nl

Zondag, beetje rustdag

Daar zijn we weer met deel twee van ons avontuur in de White Mountains. Vandaag is t zondag maar toch vroeg op. Het is hier 's middags zo warm dat we de actieve dingen vroeg in de morgen doen. Vandaag na t ontbijt 3,5 km gewandeld door de bossen, mooie route en veel te zien. Watervallen en meren maar ook twee originele covered bridges. Na de trail was de dag nog jong en zijn we met de auto verder de bergen in gereden. Onderweg gestopt voor een trampoline-act van Tess en max. Dat zijn ze duidelijk niet gewend hier een meisje dat driedubbele salto's maakt! Rond lunchtijd een riviertje opgezocht voor de picknick, lekker met onze voeten in t water voor wat verkoeling. Het is hier niet meer troppisch maar nog wel warm. Na t eten even de ogen dicht en daarna terug naar onze cabin. Onderweg weer vele 'beware, moose crossing' borden tegengekomen, maar nog nul elanden gespot. Jammer, want die hebben we ook in Canada gemist. Vanavond gaan we op een speciale moosetour. Die beesten schijnen met deze temp vooral rond zonsondergang te voorschijn te komen, geef ze eens ongelijk. Omdat het gebied hier zo mega groot is hebben we toch maar de hulp van n expert ingeschakeld want deze vakantie willen we toch echt elanden spotten. Tess en Max liggen alweer in t zwembad en wij hebben net de koffers ingepakt. Morgen trekken we weer verder, naar Cape Cod. We verheugen ons op n paar dagen strand en houden jullie natuurlijk op de hoogte. Dikke knuffels van ons viertjes.

oma en opa

leuk allemaal voor jullie. Wij hebben gisteren de open haard aangehad, verschil moet er zijn. Vandaag is de temp.weer lekker.
Tess morgen zullen wij je bellen op jou verjaardag.
Veel liefs jullie allemaal. XXX

Suzanne en Pieter

Tess, van harte gefeliciteerd. Hele fijne verjaardag in de States. Liefs
Suzanne en Pieter

Jacq

Lieve Tess,Happy Birthday to youuuuuu!!Hugs &kisses from us!De verhalen van de White Mountains klinken goed lieverds.Paar dagen strand ook een heeeerlijk vooruitzicht.Geniet van de zon, hij is hier ver te zoeken!Liefs voor allemaal!

Cécile

Lieve Tess, gefeliciflapstaart met je verjaardag!! Heb je vandaag nog een beetje mogen funshoppen (lees kadootjes uitzoeken) ?? De Chaser is vandaag weer te water gegaan (wel spannend hoor, zo'n convoi exceptionel) dus..... wat ons betreft..... kan de zomer weer "beginnen" !!! Nog veel plezier in de USA, zo te lezen gaat dat jullie dat vast wel lukken !!
X X X voor allemaal