laduchesse.reismee.nl

Jarig in Cape Cod

Daar zijn we weer. Inmiddels beland op Cape Cod, geweldig vakantie-eiland en dat op maar 2 uur afstand van Boston. De rit vanuit de White Mountains eergisteren ging prima, we waren in de loop van de middag in South Yarmouth waar ons motel ligt. Prima kamer met 2 verdiepingen en 6 bedden, hier is alles zo heerlijk ruim. Twee balkons en klein keukentje dus we hoeven weer een paar dagen geen Amerikaans voer, heerlijk! We stappen zo t motel uit het strand op en er is ook nog eens n zwembad, wat wil een mens nog meer. Nou ja eergisteren en gisteren was het weer niet geweldig, wel warm maar geen zon. Da's vandaag wel anders. Gisteren de verjaardag van Tess, bedankt voor alle telefoontjes en sms-en. We zijn met de auto naar Orléans gereden waar we fietsen hebben gehuurd. Vanaf Boston tot Provincetown, het uiterste puntje van Cape Cod is een fietspad aangelegd, waar vroeger een spoorbaan was. Heerlijk gefietst in het groen en langs de kust, de eerste vuurtoren gespot. Daarna nog ff geshopt, want winkels zijn hier ook in overvloed. Tess en Max helemaal blij want itvs en vans gescoord. 's Avonds uit eten geweest bij The Olive Garden, een echt Italiaans restaurant, geen pizza's in Amerikaanse maten maar versgemaakte pasta's, zalig! Wel weer grote porties dus doggybag mee naar 'huis'. Vandaag prachtig weer dus lagen we al om 10 uur aan t strand. Nu op weg om boodschappen te halen maar even langs de Mac Donalds voor free wifi, want dat hebben we helaas niet in t motel. We maken het prima hier, hebben het fijn met elkaar en tot nu toe is onze reis erg afwisselend en geslaagd. Vanuit zonnig Cape Cod sturen we wat mooi weer jullie kant op. Hein & Jacq, veel plezier in Ovo, gewoon alle kasten en lades opentrekken voor handdoeken e.d. Heel veel liefs en dikke knuffels, opa Jan, speciaal voor Diesel een extra knuffel van de kids, Wido en Esther en Tess en Max

Jacq

Wederom een leuk vervolgverhaal!Zoals jullie het beschrijven lijkt het mij ook een afwisselende vakantie.Heerlijk om dat zo met z'n vieren te beleven.Wel medelijden met jullie Tess en Max, weer shoppen...(lees;ben jaloers ha,ha).Wij gaan morgen naar Oostvoorne; daar gaan we ook fietsen en naar het strand; anders maar toch heeerlijk.Liefs Jacq en mannen

Vader Jan

Fijn te horen dat de verjaardag in stijl gevierd is.
Vanochtend scheen zowaar de zon hier, maar de lucht betrekt al weer.
Ik heb me onledig gehouden met het weer in orde brengen van de elektriek aan de Ngtglnln, gaat wel lukken dacht ik. Wat nieuwe spullen besteld en dan kan ik het volgende week klaarmaken.

opa/oma

wat fijn dat jullie vakantie zo lekker afwisselend is.wel ook onze vakantie is ook prima hoor, bij 2l graden en af en toe zon of een wolkje op ons vertrouwde plekje, en dan Guus die het gras maait. 't Leven is goed zo.
Gisterenavond vroeg een heerlijke fietstocht gemaakt door de open polder, en morgen gaan we varen met tante Marietje, is nog een verjaarscadootje voor haar.
Wel, geniet, en laad jullie accu maar goed op, want dat zullen jullie toch weer goed nodig hebben. Veel plezier.XXX