laduchesse.reismee.nl

New York Yankees, yeah!

Leuke dag gehad vandaag. We beginnen te wennen aan de megadrukte, niet aan de warmte helaas.. Vandaag in n hop on hop off bus een deel van de stad verkend. Uitgestapt bij Ground Zero, de plaats waar de twin towers stonden voor 9/11. Indrukwekkend! Vooral de tentoonstelling in St. Pauls Chapel was om stil van te worden. Volgende stop was Wall Street, bijzonder om te zien wat we al zovaak in films voorbij zagen komen. Vanaf Battery Park het vrijheidsbeeld gespot. Later in de week willen we daar met de boot naar toe en dan meteen Ellis Island bezoeken. Eind van de middag met de metro naar de Bronx, voor een wedstrijd van de NY Yankees. Die metroreis wad, eh, apart... De wedstrijd geweldig, puntje van onze stoelen. Max blij gemaakt met een shirt en pet, een echte fan. Terug weer met de metro, nog aparter dan vanmiddag, je zou er bijna racistisch van worden, sorry. Terug in Manhattan naar Times Square geweest, blijft megadruk ongeacht het tijdstip. Wel gaaf om te zien in t donker. En als afsluiter naar de M&M store, miljoenen M&M's en alle mogelijke merchandise. Nu bedtijd, we zijn gesloopt. XXXX

ingrid

lieve familie,

Net met Maurits even bij zitten lezen, helemaal leuk om alles te volgen. Inmiddels is het eind van jullie vakantie alweer bijna in zicht. Komen jullie woensdag naar huis? Michiel en Maurits gaan donderdag naar opa toe, kunnen de kids elkaar misschien nog ontmoeten. liefs Ingrid en Maurits

Suzanne

Alles is mega in the usa, zelfs M&M! Op mijn 18e ben ik nog met Marjanne en mijn neef naar de Yankees geweest, weggeregend,maar een ervaring om nooit te vergeten. Ook al geef je niet om de sport, het is puur entertainment eromheen. Snap dat Max fan is. geniet van de laatste dagen big Apple!! Liefs Suus