laduchesse.reismee.nl

New York deel 2

Zoals jullie zien vertoeven we vaak bij de Mac voor free wifi, en de heerlijke smoothies haha. Dus maar weer even een korte update. Vanmorgen vanaf Rockefeller Center de stad bekeken, indrukwekkend. Daarna ontbijt bij de Starbucks, we groeien dicht... Na het ontbijt de hop-on hop-off bus genomen voor de tweede route. Uitgestapt bij Central Park waar we fietsen hebben gehuurd. Lachen zo op de fiets door CP, net als in de film. Onderweg gestopt voor een heuse hotdog en natuurlijk een ijsje toe, dat hebben we wel verdiend met deze temperatuur. Na ons fietsavontuur weer op de bus gestapt voor een rondrit door Harlem. Uitgestapt op Fifth Avenue voor het betere shopwerk. Nou ja, vooral Louis Vuiton, Cartier en Chanel daar. Prachtige winkels maar een beetje boven budget. Op Seventh Avenue slagen we wel, Nike Town is natuurlijk te gek en ook Bloomingdales heeft 'best wel leuke dingen'. Tess scoort haar tweede paar Uggs en is nu potje los. En ik heb twee nieuwe tennisoutfits gekocht, nou moet ik natuurlijk wel wat vaker de baan op... Wido slaat z'n slag in de Ralph Lauren winkel en Max loopt nog steeds na te glunderen met z'n nieuwe NY Yankees outfit. Er kan niets meer bij in de koffer, formele shopstop vanaf nu! Nog even lekker gezwommen en daarna naar de Italiaan op de hoek, zalige verse pasta gegeten en zowaar normale porties. Hoe gaat het met jullie allemaal in Nederland? Is het weer alweer een beetje beter? We doen verwoede pogingen om wat van de warmte jullie kant op te krijgen, wij kunnen wel wat missen. Nog een paar daagjes en dan zit ons USA avontuur er alweer op. Tot nu toe helemaal geweldig, we genieten. Heel veel liefs en dikke knuffels voor jullie allemaal van ons viertjes.

Jan Eering

Ja, hoor we hebben zowaar weer een zomerse dag achter de rug. In de maand Juli was er niet een zomerse dag volgens de weervoorspellers.
Zo te zien vermaken jullie je wel, er zijn veel grote steden, maar er is maar een NY.
Vandaag wat klusjes in en rond jullie huis gedaan en de bicycle van Es meegenomen.
Verder vrij rustig hier, stilte voor de storm!! ??