laduchesse.reismee.nl

3 augustus 2011

Idd beetje moeite met opstaan, maar het loonde wel. We stonden om half 9 bij de boot naar het Vrijheidsbeeld en konden bijna doorlopen, lekker wel vergeleken met de 3 uur wachttijd die hier de afgelopen dagen was. Boottocht was lekker met deze temp en Lady Liberty indrukwekkend. Daarna doorgevaren naar Ellis Island. Hier kwamen alle immigranten de USA binnen, de geschiedenis druipt ervan af. Nu terug in Manhattan. Toch nog wat shopwensen bij Wied en Max heeft nog dollars die zn zak uitbranden. Vanmiidag naar Chinatown en Little Italy te gaan en daarna de koffers inpakken. Vanavond Cirque du Soleil, leuk! X

Jacq

Ik heb de reis dan niet in het echt beleefd maar op papier heb ik beetje meegenoten.Nog heel veel plezier,geniet nog even met z'n viertjes van elkaar dat moet lukken...zeker bij Cirque du Soleil.Dat lijkt me zo super! Jammer dat de zon niet meer in jullie koffers past!x

Jan Eering

Zo, voorlopig wel voldoende ondergedomeld in de American Dream. Maar goed dat Obama er weer een paar centen bij mag lenen, anders zouden jullie morgen een failliet land hebben verlaten. De bankbiljettenmachine lost het op !!??
Morgen haal ik jullie op, gebruikelijke procedure.

opa en oma

Lieve Wied, Es, Tess en Max,nou, nou, jullie Americain-dream kan niet meer kapot, wij hebben er zo aardig wat van meegekregen, heel leuk.
Wij gaan jullie voor morgen een goede reis toewensen en behouden vaart. We zijn altijd weer blij als jullie heelhuids terug zijn. Browny vast en zeker ook, want hij is z'n hokje niet uit geweest.
Liefs, XXXX