laduchesse.reismee.nl

India, here we come

Lieve familie en vrienden,

Dit weekend gaan we de tassen inpakken en donderdag vertrekken we richting India. We verheugen ons op het avontuur dat ons weer te wachten staat. Wie het leuk vindt om ons te volgen via deze site, altijd gezellig.

Liefs van ons viertjes. x

Ons reisschema is als volgt:

22 & 23 december Delhi: vlucht en de volgende dag rondrit door de stad; als we het zien zitten staat er een fietstocht op het programma, maar eerst het verkeer maar even aankijken...

24 & 25 december Jaipur: bezoek aan de hoofdstad van Rajasthan en op een olifant naar het Amber Fort. Kerstavond diner in het hotel; benieuwd hoe ze daar kerst vieren

26 & 27 december Ranthambore National Park: onze eerste kans om tijgers te spotten, duim met ons mee!

28 december Bharatpur: met een fietsriksja door het vogelreservaat

29 & 30 december Agra: met als hoogtepunt de Taj Mahal. 's Nachts per trein naar het zuiden...

31 december & 1 januari Bandhavgarh: het tweede tijgerpark

2 & 3 januari Kanha: hier is Jungle Book geschreven, daar komen tijgers in voor, dus wie weet!

4 & 5 & 6 januari binnenlandse vlucht terug naar Delhi waar we nog een paar daagjes op een mooi resort in Manesar vertoeven

7 januari zijn we weer thuis

Marco

Dat ziet er uit als een heel mooie en indrukwekkende reis. Veel plezier!

Piet en Suus

Hi Indiagangers, je houdt het niet voor mogelijk; ik was net terug uit Delhi voordat jullie gingen. En ik ga volgende week weer. Woensdagavond 4 Jan kom ik om 23.30 in Delhi int airport aan. Biertje? Zaterdag 7 reis ik in de ochtend door naar Shanghai. Geniet en laat maar een weten of het toevallig uitkomt. XXX uit Papenveer.