laduchesse.reismee.nl

Return to Delhi

En nu zijn we dus weer terug in Delhi, nog 2 daagjes nagenieten van onze avonturen en dan gaan we weer naar huis. Gisteren zijn we de hele dag onderweg geweest, eerst 6 uur met de auto naar Nagpur en daarna een binnenlandse vlucht naar Delhi. Allemaal perfect geregeld maar wel een lange dag. Het is zo opvallend hoe behulpzaam iedereen hier is, we waren het vliegveld(je) van Nagpur nog niet binnen (en keken waarschijnlijk een tikkie hulpeloos) of van alle kanten kwamen mensen naar ons toe om ons naar de juiste balie te helpen. Dat gaan we nog missen, die grote onbaatzuchtige hulpvaardigheid. We vlogen met Indigo airlines, de Indiase low budget maatschappij. In tegenstelling tot bij ons, heeft dat geen gevolgen voor de service. Niets mis mee! Daar kunnen Easy Jet en Ryan Air en consorten nog wat van leren. In Delhi stond de chauffeur weer op ons te wachten om ons naar Heritage Village in Manesar te brengen, een uurtje vanaf het vliegveld. Ook hier is een oud paleis weer omgebouwd tot luxe hotel, hier kunnen we onze laatste dagen van de vakantie wel slijten; vanmorgen lekker uitgeslapen en uitgebreid ontbeten. Zo even m'n lieve grote zus bellen, want die is jarig vandaag, Ink van harte en dikke verjaardagsknuffels van ons. Nu zitten we aan de rand van het zwembad, blog bijwerken, lekker lezen, koppie thee met een brownie erbij, wij komen niet meer terug hoor! En heel erg leuk, vriend Pieter blijkt ook in Delhi te zijn, voor de Delhi Auto Expo 2012. Hij komt eind van de middag hier een borrel drinken, gezellig! Max vermaakt zich ook prima, er is een voetbaltoernooi voor studenten aan de gang bij het hotel. Tijdens de pauzes mag hij een balletje meetrappen. Dat komt ons ook goed uit want hij heeft iets te veel energie over op het moment en is soms net een stuiterbal... Lieve vrienden en familie, jullie zijn weer een beetje bij nu we weer internet hebben. We hopen dat het goed gaat met jullie allemaal. Geniet nog van de laatste dagen van jullie kerstvakantie, dat gaan wij ook doen. Heel veel liefs van Wido, Esther, Tess en Max