laduchesse.reismee.nl

Jordanië, here we come

Nog 2 nachtjes slapen en dan vertrekken we naar Jordanië voor twee weken. We beginnen in de hoofdstad Amman waar we 3 dagen blijven om met een gids de omgeving te verkennen. Daarna via Mount Nebo (voor wie het wil geloven, daar ligt Mozes begraven) naar de Dode Zee. Twee nachtjes bijkomen in een luxe resort en overdag dobberen in het zoute water. Niet vergeten, niet scheren de dagen ervoor!

Daarna door naar Petra, één van de 7 nieuwe wereldwonderen. We gaan net als Indiana Jones op een paard door de vallei naar de schatkamer, het moet prachtig zijn. Wido moet helaas lopen, die is zooooo alergisch en jammer, maar gemotoriseerd mag daar niet. In Petra blijven we twee dagen voor we doortrekken naar de Wadi Rum om te overnachten bij de Bedoeinen. Hopelijk is het een nacht zonder maan, schijnt prachtig te zijn met alle sterren en met een beetje mazzel kun je de melkweg zien.

En met nog meer geluk gaan we 's morgens bij zonsopgang een ballonvaart over de woestijn maken, moet een sprookje zijn.

Genoeg cultuur gehapt en nog lekker 5 dagen zonnen, zwemmen en snorkelen aan/in de Rode Zee.

We hebben er zin in; vooral veel zonnebrand en petjes mee, ik denk zomaar dat het flink warm is daar.

Voor wie het leuk vindt om te volgen, we plaatsen regelmatig een berichtje op deze reisblog, mits we internet hebben.

Voor wie we niet meer zien/spreken, iedereen een fijne zomervakantie gewenst.

Liefs, Wido & Esther & Tess & Max

ilzekauffman

Hoi Wido, Esther en kids,
Ik weet dat jullie een mooie reis gaan maken. Veel plezier. Ook kan ik nog aanraden om Petra by night te doen. Is erg sfeervol. Groetjes,
Ilze

????Marjanne

Hallo lieverds, het ziet er weer geweldig uit! Heel fijne vakantie en vast bedankt weer voor het delen van jullie avonturen!!
Goede reis, geniet er van en van elkaar!
Daarna snel naar huis en genieten van Jolie! ????
Kus Marjanne

Rob + family

Hele fijne vakantie en goede reis toegewenst !

Alleen beetje jammer dat iemand die zoveel auto's verkoopt, door de vallei moeten lopen :-) . Succes Wido !

Groetjes

Rob, Hanneke, Quinty en Dario

Mariette

Jeetje Es, dat klinkt goed! Als het bevalt, is dit misschien ook iets voor ons, dus ik houd je verhalen goed in de gaten. Geniet ervan! O ja ik zal ons inschrijven voor de clubkampioenschappen en je mijn gegevens mailen.
Net tegen Susan gesingelt.....pffff!!! 1-6/6-4 goede oefening voor zondag open toernooi. Groetjes, Mariette

Marianne

Geniet van het land, elkaar en de nieuwe mooie herinneringen die jullie erbij krijgen. Een hele fijne vakantie. Leuk dat wij ook weer mee mogen genieten.

Liefs, Marianne

Hanneke

Spannend.... Het is bijna zover.

Een hele fijne vakantie toegewenst en kom weer gezond terug met heel veel nieuwe ervaringen.

xx
Han

ingrid

lieve zus, zwager, neefje en nichtje,

We gaan jullie volgen, heel veel plezier, en wat zou ik graag op dat paard de vallei door willen!

liefs ingrid en natuurlijk van de rest van de fam

Jacq

Lieverds, geniet met z'n vieren van vast weer een hele mooie reis!We lezen graag mee.Lfs x

Reni

Goed aangekomen en al weer veel gezien, lees ik.
Geniet van al het bijzonders wat je gaat zien. Veel plezier met zn 4-en!

Discover Jordan Tours

Ook nieuwsgierig geworden naar dit fascinerende en meest veilige land van het Midden-Oosten? Het gedreven, internationaal georienteerde team van Discover Jordan staat voor u klaar om u een onvergetelijke reis te bezorgen die volledig aangepast kan worden aan al uw wensen. Slapen onder de sterren en paard- of kameelrijden in de Wadi Rum woestijn met de oorspronkelijke bewoners de bedoeienen, je laten overdonderen door de pracht van Petra of duiken in de Rode Zee? Geen probleem: www.discoverjordan.com of Discover Jordan Tours op facebook!